Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ondanks dat het er wel vriendelijk en rustig uitziet, wáárom in vredesnaam zo vroeg erop? Je kan er wel bij zetten dat je er niet over wil discussiëren, maar hé, het is wel @work op Bokt he... Ik zal er verder niet op in gaan, wil alleen zeggen dat ik dit liever volgend jaar rond deze tijd pas had gezien.. En ehm, zo'n jonkie, zonder cap? Ik bedoel, ik rij ook zonder cap, maar de beebies toch écht wel altijd met! Als je al schrijft dat je de eerste keer uitbesteed hebt, waarom dan daarna toch zo onbeschermd erop?
Citaat:Nou ja...
Dit wilde je niet horen, maar ik snap je gewoon echt niet
Ik snap dat écht niet.

loisbr96 schreef:Oke geen commentaar op de leeftijd.
Ik vind dat je netjes rijdt. Mooie houding en wat lossere teugel.
Ik zeg niks over het paard
Akhal_Teke schreef:Waar staat dan hoe oud dit paard is? Iedereen roept veel te vroeg, maar er staat niet wat de geboortedatum is.
Dat onderschrift kan ook van vorig jaar zijn.
Ik zie weinig verschil tussen de 1e en 15e keer. Waar heb je aan gewerkt al die keren?
Citaat:mwah en ik vind van niet handen te hoog belemmer je het paard, zit je meer in de mond en lijkt af en toe achter te blijven in draf.
vind het onrustige houding
. Ik vind mijne al jong (3.5) en doe nog heel rustig aan.
wat ik er nog even aan toe wil voegen is dat het lijkt of je heupen heel strak staan, probeer deze te ontspannen en mee te gaan met de beweging van je paard. ontspan je rug. Vooral in de galop oog je als een plank.