Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Browniee schreef:Ik rijd hem nog niet zo erg lang, echt pas 4 weken ofzo, dus ik wil ook wel de tijd hebben om hem echt te leren kennen, ik wil ook niet dat hij een hekel aan mij krijgt doordat ik mezelf en hem de kans niet geef elkaar te leren kennen.
Danique_G schreef:Browniee schreef:Ik rijd hem nog niet zo erg lang, echt pas 4 weken ofzo, dus ik wil ook wel de tijd hebben om hem echt te leren kennen, ik wil ook niet dat hij een hekel aan mij krijgt doordat ik mezelf en hem de kans niet geef elkaar te leren kennen.
Al zou hij jouw niet goed leren kennen, daar van zal hij niet direct een hekel aan jouw krijgen. Wees gewoon net zoals met het rijden streng maar rechtvaardig, en ook positief ingesteld en dan komt het wel goed. Niet onzeker zijn daar over, als jij gewoon geduldig blijft dan zal dat absoluut niet gebeuren!:)
Bontjee schreef:Dus eigenlijk loopt je verzorgpony niet op twee teugels, heb je ook bij de ene kant veel meer druk als bij de andere? Veel grondwerk wil wel helpen, ook kan je proberen om veel rechte lijnen te rijden in de bak heel vaak binnenhoefslag maar een buitenrit kan ook wel even goed zijn.