Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MachoP schreef:Zal er ook gelijk mijn probleem bij vertellen. Ik rijd Z dressuur en wil wel wedstrijden blijven rijden.

Chaos schreef:Mijn merrie loopt ook wel "bitloos" op een halster. En een B-proef kan ik dan wel rijden, hoger word moeilijk, maar ze is dus niet zo getraind. Combineren kan altijd.
Heeft ze al last van de tanden dan? 20 is nog 'jong'. Mijne is 28 en loopt nu sinds 3 maand bitloos, maar ben verre van tevreden over het hoofdstel. Het is er een van FRA maar weet niet welk model.
gewoon van de een op andere dag. aangezien mijn pony geen bit meer inkon. En dressuur was er prima mee te rijden! Kon net zo trainen als met bit. Ik reed met een kaakgekruist hoofdstel.Sodeletuut schreef:Chaos schreef:Mijn merrie loopt ook wel "bitloos" op een halster. En een B-proef kan ik dan wel rijden, hoger word moeilijk, maar ze is dus niet zo getraind. Combineren kan altijd.
Heeft ze al last van de tanden dan? 20 is nog 'jong'. Mijne is 28 en loopt nu sinds 3 maand bitloos, maar ben verre van tevreden over het hoofdstel. Het is er een van FRA maar weet niet welk model.
Ik snap niet zo goed wat er nou zo anders moet zijn aan bitloos.. Kan je eens uitleggen waar je zonder bit tegenaan loopt?