Aan de overkant van de bak staan bomen als het hard waait dan maken de bomen nog al wat herrie. mevrouw denkt nou baas daar hoef ik toch niet Langs want dat is eng
. het kunnen planten zijn of een grassprietje wat op dat moment volgens haar daar niet hoort te staanZe heeft een lange adem om dat vol te houden dat er iets eng is in de rijbak .het zijn vooral de hoeken achterin de rijbak waar ze veel van schrikt
Gisteren was ik haar aan het uistappen met een lange teugel, ik was super trots op haar
ze had lekker gewerkt en deet super haar best Op eens spring ze op zij en ze gaat best wel hard onder mij uitgaloperen ik moest mijn teugels nog op maat maken .dus ik kon haar moeilijk trug sturen
Omdat mijn teugels te lang waren
Hoe kan ik het beste haar overtuigen dat het niet eng is . en dat zij er gewoon langs kan gaan lopen ?Ze deet dit ook altijd bij de vorige eigenaar . ik heb niet het idee dat ze er bang voor is maar dat het een spelletje aan het worden is wel er langs niet er lang heen gaan.
gaat toch geen twee keer komen mag ik maar hopen
Hij loopt nu braaf door de bak heen
ik had alleen geen beugels meer maar ik bleef wel zitten.
of schrikt om niks
(wat doe jij nou raar
)
waar de grenzen liggen ,voor de rest is het een super paard . ze wil altijd voor mij aan het werk en ze is altijd Eerlijk ze zou mij nooit in gevaarlijk situatie brengen, ze weet wat ze doet. als ze schrikt en ik ben mijn beugels kwijt en ze gaat onder mij uit rennen dan denk ze oja mijn baasje zit nog niet goed
en dan staat ze zelf weer stil