Na heel veel gedoe, omdat ik anit-ruk-en-pluk ben, eindelijk een instructrice gevonden die mij verder kan helpen zonder al deze onzin.
Heb nu 1 les achter de rug en Moreno was met 1 enkele, kleine, inieminie, simpele uitleg goed gecontroleerd te rijden.
Moreno is 50% Hackney, dus kan zijn kop er behoorlijk op zetten, 25% Fjord, dus vreselijk eigenwijs, 25% Fries, dus uhhhh. Ja, toch ook wel weer nuchter, bovenop het drukke van de Hackney.
Mor is 4 jaar weg geweest en daar op een volledig onjuiste manier gereden, dat moest ik dus gaan oplossen.
Ik reed vandaag met mijn gympen, omdat mijn stalschoenen even niet in staat van gebruik waren
Normaal zijn dus mijn tenen naar binnen, hakken naar beneden. Vind dit nogal lastig als ik mijn gympen aan heb, waarmee ik dus geen grip heb.
Verder is ELK commentaar van harte welkom! Mits je dit kunt onderbouwen.
Toen Moreno net terug was:

-Hier drukte hij enorm zijn rug weg en knakte bijna doormidden

Tijdje erna. Het ging een klein stukje beter. Hij had hier een nieuw zadel en hij ging wel wat beter lopen, maar uiteindelijk nogsteeds bagger.

Weer een tijdje erna, veel training EN meneer was geholpen aan zijn rug, waar hij enorm veel last van bleek te hebben.

En nu, nu zijn we in totaal bijna een jaar verder.
Dit zijn de foto's van vandaag.

En mijn trotse foto van vandaag:

Zoals ik al zei: IEDER commentaar is van harte welkom, MITS onderbouwd

!