Mijn vriend heeft Texel, officieel Cocksdorp Texel maar ja dat dat roept zo moeilijk
, een paar maanden geleden gekocht. Ik reed er al wel een keer per week op ongeveer. Ik ben nu met hem bezig om alles netjes recht te maken en de basis goed bevestigd te krijgen. Ook zijn we met de les bezig met mijn eigen houding, ik moet nog goed opletten dat ik mijn handen rechtop hou en naar buiten gedraaid mijn ellebogen gaan gelukkig wel beter op zijn plaats zitten :p Daarbij moet ik ook opletten dat mijn benen niet te ver naar voren gaan en dat ik in gallop goed in mijn zadel blijf plakken, genoeg huiswerk dus. Uiteindelijk wil ik hem ook uitgaan brengen in de wedstrijden.
Rustig aan het losstappen.

Even poseren en zijn nieuwe dekje showen big smile

Draf op de rechterhand, ziet er wel netjes uit vind ik.

Hier was ik bezig met een volte op de rechterhand in draf.

Niet zo'n heel charmant moment van mezelf,hierop kun je ook goed zien dat mijn handen beter rechtop moeten en mijn stijgbeugel zit een beetje vreemd. Ik heb met lichtrijden altijd ook wel de neiging om mijn handen mee naar boven mee te nemen, wat erg moeilijk af te leren is.

Wel een grappige foto alleen jammer dat Texel zijn benen erafgehakt zijn

Jammer van mijn handen met het lichtrijden. Verder vind ik het paard een mooi beeld geven, is goed actief en brengt het achterbeen er mooi onder.

Een relaxt drafje.

Hier was ik een pasje aan het verruimen op de volte.

Op deze foto zijn mijn handen beter

Weer een drafje op links.

Dit vind ik zelf echt een super mooie foto, ook door dat glinstertje
Heb hem nu ook als avatar geplaatst.
En als laatste nog een gallop foto, volgens mij was ik op de volte aan het galopperen, mijn moeder heeft niet zo heel veel foto's van de gallop gemaakt. Moet nog wat meer achteroverzitten.

Mijn andere paard wilde nog even aan jullie showen hoe goed hij wel niet vierkant kan staan
haha was wel een beetje jaloers dat hij geen fotoshoot kreeg.Ik hoop dat jullie nuttige tips hebben voor mij.