Man, wat ben ik boos... Nadat ik dit topic heb gestart [RT] Hoofd kantelen/Steigeren? Verband instructie? ben ik heel rustig met Licor aan het werk gegaan. Niets overvragen, geen zijwaartse gangen (ZELFS niet wijken, terwijl dat voor hem echt een peulschil is) NIKS moeilijk, gewoon B oefeningetjes. En dat beest blijft gewoon steigeren... WAT MOET IK DOEN???
Ik begin zelf behoorlijk bang te worden, want als je nagaat wat er allemaal kan gebeuren (ik rijd niet in een bak, heb ik niet, dus hij kan eender waar heen STEL dat ik val). Onmiddellijk als hij het doet krijgt hij er een PETS van de zweep bij, maar dan gaat hij enkel hoger, wat dus gevaarlijker is. Ik klamp me aan zijn hals vast, en zal niet snel vallen, maar ik wil niet samen met hem vallen...
Daarnet deed hij het als ik zijn linkergalop vroeg... Daarom heb ik na het rijden hem nog gelongeerd op de linkerhand om te kijken of hij het daar ook deed, maar niet dus... Ik heb er erg op gelet hem zo vrij mogelijk te houden in zijn mond, want ik dacht dat het probleem daar zat...
Krijg zo'n vermoeden dat hij me aan het uitproberen is...
Ik WIL geen stakend paard en als het zo blijft duren ziet het er naar uit dat ik mijn "droompaard" weer weg zal moeten doen... Want dit is echt niets voor mij...
.
. 
.