Okee ik kan wel rijden, vrij goed zelfs op het juiste paard...
Daar heb je hem al 'het juiste paard'
Mijn eigen pony schort heel veel aan, om je even een beeld te geven: zij heeft een onregelmatige draf en gooit hoog op en ik kan hem niet fatsoenlijk uitzitten.
Zou dit ook een vorm van groen+groen noemen.
Dit is ronduit lastig, onregelmatig tempo, scherpe wendingen, hoog opgooien 'and the list goes on'
Ik ben verder wel helemaal gek op haar en zij op mij
, vertrouwen zit ook goed dus nu alleen het rijden nog.We hebben les maar daarnaast bestaan er mensen die dat hoog opgooien gewoon nooit uit kunnen zitten
Maar dan toch een probleem..als ik niet kan blijven zitten belemmer ik haar in haar gangen waardoor zij haar tempo/balans niet vasthoud en zo komen we er nooit.
(m'n instructrice heeft er ook opgezeten waar ik heel blij mee was, zij doet het stukke beter dan ik)
Huiswerk van mijn lessen is dat ik iedere dag moet rijden, dat proberen we zeker.
Maar verder is het leuk om aanvullende tips te horen.
(tis een lief beestje hoor, verkeersmak, gezellig tegen iedereen, grote knuffel)
. Give it time and give it a chance!
(of misschien wel beide)
. Onder andere longeren met bijzet en het lopen van balkjes. Let er wel op dat je dit heel rustig opbouwt, omdat je pony de tijd moet krijgen om genoeg spieren te ontwikkelen om zichzelf te kunnen dragen.