Ik rijd mn (verzorg) paard , maar zij loopt totaal niet ontspannen alleen in de stap,
ze loopt nogal in de draf en de galop sterren te kijken,
Ik heb welleens met elastiek gereden , maar toch het idee dat een paard continue naar beneden trekt vind ik wat minder...
Nou doet ze op het eind welleens netjes naar beneden lopen en dan een drafje maar dit is hooguit 20 seconden....
ze gooit gewoon der hoofd in de lucht.
Wat te doen?
Ik heb hieronder foto's met een beginnetje tot de dag van vandaag met oefenen (rijd der wel al langer)
En er mag gerust commentaar op mijn houding maar ik moest weer aardig wennen , ook al rijd ik 8 jaar paard , ik had een tussenstopje gemaakt vanwege een probleem....
deze foto verschrikkelijk! Hier wel met elastiek maar totaal niks aan te merken .... (elastiek heel los voor het wennen toen der tijd)

De dag erna met elastiek ik vind dit veeeel mooier , maar het rijden gaat zo bagger naar mijn gevoel...en mijn handen af en toe grrr..

En het rijden gisteren , het rijden ging super goed alleen haar nek in die draf en galop , balen...(slechte kwaliteit door blackberry)

Hou het vriendelijk , tips mogen maar wel vriendelijk uitgelegt

mn foto's zijn onduidelijk ik weet niet waarom dat bontje want dat is niet mijn keuze. 
Een lus dus..