heb ik de slofteugel te strak? de ene zegt van wel, maar ik vind het persoonlijk wel mee vallen..

GEEN COMMENTAAR OVER MN HOUDING, MIJN RUG WERKTE NIET BEPAALT MEE
alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb hem er ook voor 1 of 2 keer aan, aangezien hij me aan het uitproberen is. en dan is het niet heel leuk meer om te rijden zegmaar. voor meer info pb maar ff 12sterre34 schreef:lovemario schreef:wat bedoel je precies met doorhangen? (sorry ben blond haha)
No offense maar dit antwoord zegt eigenlijk al dat je niet veel verstand van deze hulpteugel hebt terwijl ie erg streng is..
)
Moll schreef:Waarom überhaupt een slof, voor het uitproberen van wie de ponny, die denkt ook echt ja vandaag ga me ruiter uit proberen, dan lees je de slof komt wel eens van pas, waar voor dan?
Laten we het zo zeggen: alleen goeie ruiters kunnen rijden met een slofteugel, echter heeft een goeie ruiter geen slofteugel nodig.
Het eenige waar de.slof goed voor is is voor het lange teugel werk.
Als je er goed mee om kunt gaan.
lovemario schreef:leuk, direct vooroordelen..
ik heb regelmatig een aantal paarden met slof moeten rijden, en weet dat de slof ook nooit, maar dan ook nooit strak mag komen te staan.
mijn vraag is dus of dit te strak is of niet.
volgens de 1 is dit wel te strak en volgens de ander niet.
heb hem soms nog wel iets losser hangen
lovemario schreef:het maakt niet uit waarom ik met slof rij, want daar krijg ik toch wel weer commentaar op, maar mijn vraag is dus of die niet te strak is. meestal heb ik hem nog iets losser, maar moest hem er dus even bij pakken.