Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ZarankaII schreef:Het is wat vreemd maar zolang de rest van onderhoud voor het paard goed is... Lessen is geen eerste behoefte voor een paard en ruiter. Ikzlef steek ook meer geld in onderhoud dan in les. Ik laat liever de osteopaat komen dan dat ik les heb. Als ik dan nog geld over houdt, neem ik n lesje.
Bonita_Bon schreef:Wat een onzin, geen geld om lessen te nemen. dan neem je eens in de paar weken les, van een goede instructeur. Echt, ik kan er met de pet niet bij...
moelly schreef:Bonita_Bon schreef:Wat een onzin, geen geld om lessen te nemen. dan neem je eens in de paar weken les, van een goede instructeur. Echt, ik kan er met de pet niet bij...
Wat als het niet mijn paard is?
Ik zou me eerst afvragen of het TS' paard wel is, voor je met zulke reactie's gaat gooien.
Ik heb het geluk dat er mensen zijn die mijn rijden goed genoeg vinden om mij een paard aan te bieden.
Ik heb het geld zelf niet voor lessen, want ik vind dat wanneer je op les gaat, je minstens eens in de twee weken moet gaan, en dat lukt financieel gewoon niet, daar kan ik niks aan verhelpen, laat staan m'n ouders die nóg armer zijn.
Het is dus NIET mijn paard nee.
Ik woon op het 3 provincie punt groningen, friesland, drenthe
EDIT:
Het zadel wat ik er momenteel op heb liggen, ligt niet perfect, maar het zou ook niet 'schadelijk' zijn.
Er komt dus een nieuw zadel, alleen dat duurt even.
ZarankaII schreef:Mensen waarom al dat gesnauw over les. Is belangrijk maar niet aan de orde ze vraagt hier gewoon om advies en heeft zelf al erkend dat het belangrijk is. Geef advies of zeg niets.
Fijn dat het nieuwe zadel er is, merk je verschil met een nieuw zadel?
moelly schreef:Ja, dat was dus ook mijn idee, ik had er nog 1 in de kast liggen en heb longeerles gehad.
@bonita_bon:
Die van mij zul je niet krijgen :+