Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vibabu schreef:Mijn doel vroeger was om met mijn vorige paard de M te halen. Helaas nooit verder gekomen dan de L1. Dit paard had ik weer als doel om M te worden maar inmiddels maar opgeschroeft tot de Z. Inmiddels ben ik wel steeds kleinere doelen aan het stellen voor in de wedstrijdring zodat als m'n proef zelf niet goed ging ik toch positief kan terug kijken op een oefening of een reactie waar ik wel blij mee was.
vibabu schreef:Maar om die grote doelen te bereiken is het toch voor jezelf makkelijker om dit in te delen in kleinere doelen? Ik heb heel lang gehad dat ik diep teleurgesteld van een wedstrijd terug kwam omdat het weer niet goed genoeg was. Heb toen in Ermelo een clinic gehad over doelstellingen en dat heeft mijn ogen geopend.

). Nooit in mijn wedstrijdcarriere van ca. 4 jaar een wp gereden (ondertussen wel ondervonden dat het toch écht niet aan het paard lag).

(en je leert het vanzelf beter onthouden, dat schrijven heb ik destijds ook

wil ik ook wel 
Tendance schreef:vibabu schreef:Maar om die grote doelen te bereiken is het toch voor jezelf makkelijker om dit in te delen in kleinere doelen? Ik heb heel lang gehad dat ik diep teleurgesteld van een wedstrijd terug kwam omdat het weer niet goed genoeg was. Heb toen in Ermelo een clinic gehad over doelstellingen en dat heeft mijn ogen geopend.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb zo veel vertrouwen in het kunnen van mijn ruin, dat ik kleine doelen stellen heel moeilijk vind. Ik vraag met rijden niet te veel hoor, maar en tegenwoordig al diep teleurgesteld als ik niet in de prijzen zit. Dat is toch erg?