Ik rijd echt op een prachtige voskleurige shetlandhengst.. met blonde lang manen.. ik rijd zelf 5 jaar.. en op Hercules heb ik 8x gereden! Stappen, Draven en over balkjes draven gaat best.. alleen als ie heel snel wil.. hij crost namelijk graag.. dan moet ik hem inhouden en wordt ie boos en gaat ie bokken!! Dat is heel erg lastig.. ik rijd in een groot weiland waar die graag doorheen rent!.. Ik heb misschien totaal 5 pasjes galop gedaan alleen ik krijg hem echt moeilijk in galop
.. vroeger heeft in voor de kar gelopen en hij is 10 jaar.. als je met je voeten in z'n buik trapt (hard) dan gaat ie bokken ook met de zweep op de kont slaan.. dan gaat ie ook bokken!! Dat is eigenlijk best wel lastig.. hij heeft echt hengstenstreken.. meet borstelen enzoww is ie hartstikke lief alleen met rijden is ie niet te houden.. ik vind dat heel erg lastig want hij kan gewoon zo ontzetten goed springen en dresseren!!
Weten jullie wat ik hier aan kan doen.. want ik wil wel graag met mijn verzorgshet meer dingen doen!!Hij tilt met draven z'n pootjes en staart zow mooi hoog op.. en met galloperen z'n staart ook.. vooral tegen de buurkoeien doet ie extra stoer!!! alleen het rijden gaat nie goed.. hij is zelf denk ik 1.00 en ik met 1.50 ong en weg zo'n 40 kilo... denk ik(of iets minder maar niet meer).. zou het probleem zijn dat ik te zwaar voor hem been of te groot?? Khoop dat jullie hier een antwoord op weten!!!
Hier een fotowwtje van hem
KUSJES
RIANNE EN (_)(_)MIJN VERZORGSHETTIES!!!