Vorige week zondag heeft Minjon (minjon op bokt ) van mij en willem een paar hele mooie dressuur plaatjes gemaakt, die ik jullie toch wel wou laten zien en niet wou achterhouden.. waarom in horses @ work? omdat ik serieuze tips wil over mijn houding, ik heb 2 jaar niet meer gereden en was het dus een beetje 'verleerd' dit is ongeveer de 3de week dat ik willem serieus rijd

Willem is mijn verzorghaflinger en staat samen met zijn Moeder irris op een hele gezellige plek waar ook nog is allemaal kleine miniatuur paardjes staan

Informatie over Haffie willem!
Hij is van 12-3-1994. dat maakt hem al 17 jaar jong!
Willem is in de mond een erg sterke haflinger, en het is vooral een haflinger die je juist niet naar voren moet rijden want dan zit je al in tokio, Willem is zeer gevoelig voor het been, hier werken we al wel aan! willem zijn achterhand zit er goed onder, nu alleen nog wat van voor maar dat komt helemaal goed denk ik

Foto's staan niet op volgorde, heb eerst in de bak willem op orde proberen te krijgen ( rustiger maar wel actief stappen ) maar omdat de bak een beetje zwaar is ben ik even de weide op gegaan wat hij volgensmij wel prima vond want hij werd heel actief!
verbeterpuntjes :
Binnenhand niet zo streng houden,
Tenen naar binnen,
Niet heel overdreven hakken uitdrukken
Handen hoger houden
Piano handjes

Natuurlijk hebben we ingestapt

Fijn drafje (handen

Galopje, achterover zitten.

wat doe ik met mijn buitenhand?

Fijn drafje

Idemdito