Ben vandaag weer eens gaan rijden met mijn schatje , en mijn vriendin was er bij , eerst hebben we even samen ingereden , ik op boy en zij op een andere pony en daarna heeft ze even foto's van mij gemaakt ;')
Hier is even mijn vorige topic van een week geleden ong ; [RT-HAW] nog eens boy @work <3
even wat meer uitleg nog , hoewel het ook in het andere topic staat maar kom ;
Boy is een arabische ruin van 11 jaar . zijn echte naam is Zanzuro Apal .
Ik heb hem nu al een paar maanden gekocht , maar ik rijd hem al van vorige zomer ( kon je niet echt rijden noemen maar eerder wat 'hobbelen'
) Hij was bang van de kleinste vlieg dus moesten we ons daar eerst mee bezig houden , nu beginnen we pas echt al wat meer te 'rijden' aandachtspunten;
*Benen meer naar voren bij het springen
*Geen piano handjes bij dress.
*...
Hier de foto's ;

toen we even aan het draven waren :p Foto's van het inrijden en inspringen zijn erniet omdat toen mijn vriendin dus nog aan het rijden was

Deze is nog van enkele dagen geleden

En deze van vandaag ( de rest hier onder ook )

wat hoger ..

Andere sprong , en ja we hadden publiek ! :p

Wat verder uit elkaar, en hier is mijn houding wel nogal heel raar ;o

EN TOEN GINGEN WE DE LUCHT IN

Jaja een 1.10 hebben we gesprongen
!

Bij die laatste sprongen is mijn houding zeker niet goed, maar het is niet iets wat we zomer even elke dag doen ;')
Dit zijn de foto's, geef maar tips en reacties maar hou het vriendelijk a.u.b !
maar kom is allemaal geen reden om zo plat te gaan liggen , heb die comentaar nu begrepen , ga er zeker wat mee doen, nog andere dingen ?
Volgens mij hebben we het hier over het duiken van je houding, dat heeft niks met het meegeven te maken. Je kan nog steeds genoeg meegeven maar best zelf wat minder plat liggen.