Vandaag kwam Albert van Schie naar onze stal om clinics te geven, dus Tobias moest aan de bak!
Het was een heel leerzame clinic! Ivm mijn examens is hij een tijdje wat minder intensief/vaak gereden en we zijn nu net 2 weekjes weer hard bezig. De volgende wedstrijden staan alweer op de kalender, en met de tips van vandaag hebben we zeker iets om aan te werken
.Even een kort paspoortje:
Naam: Tobias (Attention Please op wedstrijd
)Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Ruin
Niveau: B+1
De tips van Albert waren naar voren, naar voren, naar voren. Niet zachtjes op 'safe' draven (wat ik eigenlijk altijd doe), maar gewoon naar voren rijden. Tobias had het hier ontzettend moeilijk mee, hij loopt liever wat rustiger en écht goed in de hand dan wat harder en dat hij echt moet zoeken.
Ook deden we veel overgangen zodat ie wat pittiger wordt en iets meer gaat sjouwen met zn benen. Voor mij was dé tip zoals gewoonlijk voor me uit kijken, maar hee, wat zou jij doen met zo'n knappe knol onder je kont
.Ik heb zelf het gevoel dat z'n achterhand er al steeds beter onder komt. Kan nog veel meer, maar vergeleken met de foto's van een paar weken terug (zie profiel) vind ik dat echt een groot verbeterpunt!

We hebben uiteraard gestapt, gedraaft en gegaloppeerd, echt heeft mn moeder eigenlijk alleen maar foto's gemaakt van het draven
. Excuses voor de mindere kwaliteit foto's, het was toch nog vrij donker in de binnenbak.1.

2.

3.

4. Ik zie een lekker voorbeentje

5. En een lekker achterbeentje!

6.

Wat vinden jullie, vooruitgang kwa impuls met de vorige foto's?
. Gaat hij al een beetje nagevelijk lopen? Mischien longeren met een touwtje ofzo iets? Om het te oefenen.