Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bizzybijtje schreef:Nee hoor, het is het paard dat talent nodig heeft...
Is niet voor niets dat de 'dikke portemenee-mensen' het vooral zo vroeg tot de top kunnen schoppen.![]()
't Enige wat je moet doen is de knopjes zoeken en netjes zitten.
Bizzybijtje schreef:Slechte ruiter? Paardrijden kun je leren. Je moet gewoon even oefenen, maar met begeleiding kom je al een heel end. En een goede getalenteerde ruiter kan echt niet elk paard aan het lopen krijgen. Zie mijn bovenstaande reactie.
Het is gewoon een geldsport...

Giolli schreef:Bizzybijtje schreef:Slechte ruiter? Paardrijden kun je leren. Je moet gewoon even oefenen, maar met begeleiding kom je al een heel end. En een goede getalenteerde ruiter kan echt niet elk paard aan het lopen krijgen. Zie mijn bovenstaande reactie.
Het is gewoon een geldsport...
Dus wat jij zegt is dat je, ookal ben je niet getalenteerd en ben je niet met paarden opgegroeid oid. er door goede les toch kunt komen?
En geldsport, heb je het dan over anky en edward... ?
Want recreatieve ruiters doen het niet voor het geld neem ik aan...
? hebben imo even niks hiermee te maken, die rijden immers niet voor de bekers. Bizzybijtje schreef:Nee hoor, het is het paard dat talent nodig heeft...
Is niet voor niets dat de 'dikke portemenee-mensen' het vooral zo vroeg tot de top kunnen schoppen.![]()
sporter schreef:Bizzybijtje schreef:Nee hoor, het is het paard dat talent nodig heeft...
Ja in de jeugd klasses. Maar waar blijven die mensen de GP?
Het is natuurlijk wel zo dat je een getalenteerd paard nodig hebt. Maar veel mensen vergeten dat het ook nogal wat vaardigheden kost omeen getalenteerd paard goed te laten lopen. En dat vast te houden.
) te 'joysticken'' is door een trainer aan de kant die het paard ook rijdt en goed kent.