Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn binnenhand is soepel en eventueel wat naar binnen gebracht, voor extra stelling. Pletje123 schreef:Ik leg niet bij voorbaat mijn buitenbeen naar achteren, maar ik waak wel voor het uitzwaaien. In principe laat ik mijn buitenbeen gewoon langs mijn paard hangen. Ik vang mijn paard op middels mijn buitenteugel en met mijn binnenbeen vraag ik lengtebuiging en activiteit met het binnenachterbeenMijn binnenhand is soepel en eventueel wat naar binnen gebracht, voor extra stelling.

_horselovee_ schreef:ik heb het juist andersom geleerd?![]()
binnen been naar achter, buiten been op de singel?
heb ik het nou verkeerd aangeleerd?
Sonja schreef:_horselovee_ schreef:ik heb het juist andersom geleerd?![]()
binnen been naar achter, buiten been op de singel?
heb ik het nou verkeerd aangeleerd?
Geef de redenering daarachter eens? Wat is de reden of het effect van een binnenbeen dat naar achteren wordt gelegd?
lailapri schreef:Ik vind idd dat je moet weten waarom, maar niet alles wat in boekjes staat is ook daarwerkelijk zo.
Door uitproberen en het paard te laten oordelen kun je tot de juiste hulpen komen.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een onderbouwing van mijn mening, mijn pb box staat altijd open (ben de komende dagen erg druk dus weet niet of ik dit topic nog open).