Eindelijk hadden mam en ik eens een tijd dat we allebei konden zodat er na zeker een half jaar weer eens foto's gemaakt konden worden van Neeltje.
Neeltje is een Friese merrie van nu bijna 8 jaartjes. Ze is vanaf eind mei 1 jaar onder het zadel. Heb haar zelf klaargemaakt.
We hebben heel erg veel tegenslag gehad. Na een tijdje dat het rijden goed ging werd de bak veel te nat. Zo hebben we heel af en toe een keertje kunnen rijden en dan was het weer zeker een week klaar. Zo heb ik dus niet veel kunnen rijden en is het afvallen dus érg langzaam gegaan.
Ook wanneer ze hengstig was hebben we vaker ernstige aanvaringen gehad. Ze werd altijd erg gemeen, soms zelfs vals.
Heeft me toen ook een aantal keer geprobeerd aan te vallen. Nu word het een stuk minder maar blijft een bommetje en vooral als ze hengstig is.
Nu begint de klik tussen ons eindelijk weer een beetje terug te komen, en gaat het stukken beter.
Ook sinds ik met haar ben begonnen met springen heeft ze overal een stuk meer zin in, en is ook een stuk vrolijker in de wei en naar mensen toe.
1. Even lekker laag en diep losrijden.

2.

3.

4. Jaa net te vroeg geknipt. Hierna kwam een hele mooie bok.
Het was dus niet de bedoeling dat ze zo liep. Dit was een moment voor ontploffing.

5. En ze springt ook nog:)

6. Dit vind ze ook allemaal goed. (doen we niet vaak, was alleen om even te laten zien)

7.En als laatste:

Ik zit er wel niet zo netjes op. Heb nogal last van mijn rug de laatste tijd.
Hou het lief,
x