Eerst maar even longeren, aangezien hij groot en sterk is en ik hem ook nog niet helemaal ken, heb ik liever dat de meeste frisheid eruit is als ik erop stap..

Toen was het tijd om erop te gaan, maar eerst een foto met dat ik ernaast sta... even ter vergelijking van de lengte
ik ben. 1.62 oscar is 1.76 wat een verschil he 

Toen was het tijd om op te stappen, het ging gelukkig best soepel en zat er eigenlijk al vrij snel op! Het was wel een hele klim hoor, maar ik heb ook geen zin om met krukjes en ladertjes te gaan slepen, het gaat zo prima voor die paar seconden!

En toen nog een poseer foto dat ikerop zit, en dan word het toch tijd voor actie

Dan op mijn houding na is dit een kei mooie foto! Ik haat mijn houding! Ik kijk naar beneden, tenen moeten naar binnen, ik heb pianohandjes, ik steek mijn benen af, ik zit te ver voorover, hang vaak naar 1 kant... verschrikkelijk gewoon! BAH BAH!!! het verpest een hoop foto's maar goed, ik plaats ze toch maar
commentaar is dus welkom...
Echt geweldig is deze foto niet, maar ik moest toch even kwijt! Oscar! JE HAAR DANST!

ff geen zin meer in het bijschrijven van commentaar

CHECK DAT VOETJE

En toen was het tijd om uit te stappen!

GRaag commentaar met wat inhoud... alleen "leuk paard" vind ik zo slap, al zal ik het meeste al wel weten
BEDANKT FLEURY VOOR HET MAKEN VAN DE FOTO'S!!!!
En wat vinden jullie er dus van?