Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je heb een leuke pony en jullie komen er wel hoor!
)
..
Je gaat er alleen maar rot door voelen terwijl je niet eens weet wat voor leek er achter die pc zit!
unicorn_kiss schreef:Bij het laatste filmpje heb ik de indruk dat je pony vrij kort loopt en zijn passen niet afmaakt bij de poging tot middendraf. Ik heb ook af en toe het gevoel dat hij wat onregelmatig loopt, maar dat kunnen ook tactfoutjes zijn. Ook zie je soms goed dat hij bij wendingen weinig buiging in zijn lijf maakt. Ik heb het gevoel dat je pony scheef is en daarbij problemen heeft bij de oprichting. Op training zou ik zeker meer neerwaartser rijden en actiever, zodat hij ruimte krijgt om zijn passen af te maken. En rechtrichten. En minder met de voorkant bezig zijn
galop ziet er heel netjes uit. Verder ben ik het eens met kleinvosje, aan de houding kan zeker het een en ander verbeterd worden.
Zeker een hele leuke combinatie en jullie komen er wel
Het kan aan mijn ogen liggen hoor maar het viel me op. Kom op niet zo negatief zijn parijs is ook niet in 1 dag gebouwt meid, jullie komen er zeker wel hoor ik vind jullie zeker wel een leuke combinatie. met veel oefenen oefenen dan komt dat echt wel op zijn pootjes terecht succes.
bigone schreef:Niet zo diep beledigd en dramatisch doen, je hebt een leuke pony en laat iets zien wat bij sommigen gewoon anders gezien word dan jij het ervaart, goed rijden uit zich niet in winstpunten,strikjes enz. Goed rijden leer je meestal door de jaren heen en aan jouw rijden en daardoor dus ook aan je pony kan nog heel veel verbeteren, dat je dan zegt: Ja maar, ik was 1e 2e what ever en heb altijd een 7 voor mijn houding, het zal zo zijn maar je pony loopt gewoon niet zoals het moet. Ga eerst maar eens proberen wat Espoir en Kleinvosje zeggen ipv direct dramaqueen te spelen, ik neem aan dat je het beste met je pony voor hebt, succes.