benieuwd hoe er van buitenaf naar ons gekeken worden.
Vela is geen makkelijke merrie, ze is heel gevoelig in de mond en ik ben soms iets te hard met mijn hand. En dan raad je het
al wel, ze komt in opstand. Toch ben ik al erg tevreden met dit beeld en inmiddels zijn we ook alweer een stapje verder. Waar Vela en ik nog hard aan moeten werken, nou ja ik vooral, is de ontspanning vinden waarbij Vela ook actief blijft en ik een rustige aanleuning kan krijgen. Echter zijn naar mijn idee mijn handen nog wat te onrustig en moet ik zachter zijn. We hopen april/mei weer eens op wedstrijd te kunnen verschijnen en met winstpunt naar huis te gaan.
Ik krijg iedere week les en heb een aantal wedstrijden gereden. Onze stand is nu B+2, maar een tijdelijke stop ivm. vervoers
probleempje.
Hier mijn vorige 2 topics, ene foto's en de andere filmpjes;
[RIJ-ITP] Vela heeft 'The X-factor'!
[RT-HAW] Velamye (v. Paddox) @ training voor 1e wedstrijd
Onderbouwend commentaar is altijd welkom. Houd het netjes/vriendelijk

Edit: Ik zie nu dat het beeldkwaliteit door uploaden vrij slecht geworden is.

Ze werd
touwtje moet gewoon aan de ringetjes van je zadel. Ik heb een paar keer met zo'n touwtje gereden en het heeft mij goed geholpen. Ik heb het ding in het begin vervloekt, want echt prettig rijd het niet, maar je krijgt wel een beter gevoel van waar je handen horen te staan, en naar dat gevoel kun je dan later weer terug gaan, als je het touwtje er na verloop van tijd weer af haalt.