Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tessaaaaaa schreef:ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik neem zelfs lessen met haar zodat het afwisselend is
superwoman schreef:Tessaaaaaa schreef:ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik neem zelfs lessen met haar zodat het afwisselend is
Misschien meer belonen óf ben je met je lessen gewoon nog niet ver genoeg.
Zou iig vaker komen met het halser en wat lekkers zonder dat je gaat werken, zodat het niet meer vanzelfsprekend wordt dat jullie altijd gaan werken.
Het moet altijd "geven en nemen zijn" en blijkbaar weegt jouw gift niet op tegenover wat zij wil geven..
Kan ook nog aan het tuig liggen wat niet lekker zit/ligt of pijn in der lijf.
gwnanouk schreef:Ze loopt je gewoon uit te testen, weest streng!
Probeer haar duidelijk te maken dat jij de baas bent
Daantjee12 schreef:gwnanouk schreef:Ze loopt je gewoon uit te testen, weest streng!
Dit klopt ook iddj Maar straf wel op het goede moment, en niet als je na een half uur in de wei heb gestaan, en ze komt ineens naar je toe en je kan haar zonder problemen pakken dat je haar dán pas straft..
Tessaaaaaa schreef:superwoman schreef:Misschien meer belonen óf ben je met je lessen gewoon nog niet ver genoeg.
Zou iig vaker komen met het halser en wat lekkers zonder dat je gaat werken, zodat het niet meer vanzelfsprekend wordt dat jullie altijd gaan werken.
Het moet altijd "geven en nemen zijn" en blijkbaar weegt jouw gift niet op tegenover wat zij wil geven..
Kan ook nog aan het tuig liggen wat niet lekker zit/ligt of pijn in der lijf.
achter elke les krijgt ze een koekje en onze lessen zijn ook wel puur dressuur gericht zou het kunnen dat ze graag ook zou willen springen? dat doe ik al regelmatig gwn koekje geven en borstelen maar dan doe ik ze geen halster om omdat ze mooi blijft staan dan.
gwnanouk schreef:Ze loopt je gewoon uit te testen, weest streng!
hestejente schreef:'t Is natuurlijk maar hoe ik met mijn paard omga he. Voor ons werkt het zo![]()
In ieder geval: ieder paard werkt in principe graag. Als dat niet zo is dan doet de ruiter wat fout, simpel zat. Zoek uit wat je fout doet en pak het aan.