Ons vorige topic : [RT-HAW] 5-jarige Figaro van de Zypte @ work (vooral filmpjes)
Ondertussen zijn we al een paar ups & downs verder ...
en we zijn nog niet op oefenjumping geweest ( nog niet klaar voor ) maar staat zeker nog op de planning!!
Ook heb ik nog vast iedere week les, en onze aandachtspunten zijn vooral : rechtstellen, controle in de galop, rechtzitten!!, hakken uitdrukken en een goed contact ( + handen rechtop houden ) . Maar we zijn op de goeie weg ( hoop ik
) .Gisteren heeft hij trouwens ook aan de pessoa gelopen : klik klik & filmpje klikk .
Korte voorstelling van Figaro nog es :

Figaro van de Zypte
V Canadian River VM Lys de Darmen
6 jaar
Ruin
BWP
1.

Instappen, nog een beetje rondkijken

2.

Inzet middellijn , best netjes vind ik

3.

4.

Hier ging ik net draaien, maar zie je ook het probleem dat ie te veel stelling neemt ( soms )
5.

RECHTZITTEN!!
6.

Vind dat Figaro hier heel netjes loopt, maar ik moet rechtzitten!! ( is trouwens mijn lesgever op de achtergrond
)7.

8.

9.

Vind deze foto echt mooi, alleen zo jammer dat ik mijn hakken niet uitdruk
10.

11.

12.

13.

14. En nog 'n springfoto van ergens oktober :

15. http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1299_n.jpg
Ben erg benieuwd naar jullie commentaar& sta er zeker open voor, zolang je het vriendelijk houd!!

Trouwens super bedankt Silkaay om foto's te komen maken!!

+ Zaterdag gaan we met de paarden naar zee, iemand die nog tips weet voor een jong paard z'n eerste x naar zee?

)
want ik heb in tussentijd ( rond december/januari denk ik dat dat was) even les gehad van iemand anders. Daar moest ik het hem zo diep mogelijk rijden, en toen ging die echt met zn neus heel ver achter de loodlijn lopen en extreem op de voorhand & opgekropt. Soms heeft hij de neiging dit nu ook te doen, maar dat proberen we af te leren en probeer ik consequent op te zijn (dat hij dat niet mag doen ) . Bedankt voor de tips allemaal! 

Maar denk dat ze zelf wel beslist wat ze doet