Kort paspoortje:
Naam: Tobias (Attention Please
)Leeftijd: 5 jaar
Geslacht: Ruin
Ras: Belgisch Trekpaard
Gisteren zijn wij voor het allereerst gestart, in de B dus. Man o man wat was ik zenuwachtig!
Vrijdagavond wassen, 's nachts met een deken om op stal (meneer slaapt liggend
) en de volgende ochtend om 8 uur alweer klaar staan om te poetsen en te vlechten. Tobias leed gelukkig absoluut niet onder mijn gigantische stress en had nergens last van.
Tot het helaas vlak voor de wedstrijd even goed fout ging met een ander paard, Tobias was zich rot geschrokken en ik was ook helemaal overstuur. Maar gelijk in gaan rijden, maar de spanning was toen bij Tobias ook zeker te voelen, dus dat was wel erg jammer!
Toch gingen beide proefjes voor mijn gevoel hartstikke goed! Eerste proefje 170 punten en 2e proefje 177 punten. En dat terwijl ik het gevoel had dat de 2e 10x minder goed ging omdat hij al aardig moe geworden was!
Helaas dus nét geen winst, maar ik was toch dik tevreden op het dikkertje!

En mn eigen commentaar:
-Voor me uit kijken!
-Benen stil houden
Er waren zowel een fotograaf (Teuntje111) als een cameraman aanwezig dus alles is vastgelegd, nogmaals super bedankt iedereen die me heeft geholpen!
Foto's zijn alleen van de 2e proef, filmpjes van allebei de proeven!
1.

2.

3. Dit beeld vind ik erg fijn!
Hij zoekt mn hand goed op zonder te gaan hangen! Benen van mij zijn niet om over naar huis te schrijven, maar ik moest hem in de 2e proef heel erg naar voren rijden.
4. Lekker actief, halsstrekken.

5. En de mooiste voor het laatst
(voor me uit kijken!!)
En de filmpjes:
Eerste proef (proef 3)
Tweede proef (proef 4)
Commentaar willen we heel graag, mits opbouwend!
Veel succes en plezier!
.

Super goed gedaan!
Super Elise!!!
Ziet er keurig uit!