Zoals in mijn titel al staat vorm ik een nieuwe combinatie met mijn EERSTE eigen paard Aretta.
Wat informatie over mijzelf:
17 jaar, rij al vanaf mijn 8e.
Eerste +-3 jaar reed ik op een manege, na deze jaren kocht mijn opa een pony(Isabell) voor de kleinkinderen maar dit is eigenlijk mijn pony geworden.
Na anderhalf jaar bezig te zijn met Isabell kocht mijn opa een jaarling (Beauty) en die heb ik zelf zadelmak gemaakt toen ze oud genoeg was (natuurlijk met genoeg begeleiding). Beauty heb ik +-2 jaartjes mogen bereiden. Ik had besloten om haar te verkopen om de overgang naar een paard werkelijk te maken:D Resultaat: Aankoop van Aretta!!
Rijervaring: enkele wedstrijden gereden, maar hier niet zo intensief mee bezig geweest, ook omdat de pony's er weinig schik van hadden. Wel werden allebei de pony's getraind op L niveau. Verder vind ik mezelf een "stevige" amazone die een paard wel aan durft te pakken.
Nou nu wat info over mijn nieuwe vlam!
Naam: Aretta
Kleur: Vos
Geslacht: Merrie
Bezonderheden: Keur-merrie, Ibob springen 79 punten.
Leeftijd: 5.5 Jaar
Niveau: M springen
Karakter: Nou een 11 op een schaal van 10!
Vader: Kojak
Schofthoogte: 168 cm

Zo dat zijn weer wat foto's van ons.. Ik weet dat bij een paar foto's mijn beenligging niet goed is, vooral de laatste maar daarom zet ik ze er ook op,,,
Ik zou het helemaal toppie vinden als we een All-rounder duo zouden worden.. Maar qua dressuur mag er nog wel wat aan gesleuteld worden..
Foto's zijn gemaakt op 5-03-11, eerste keer in de weide rijden, ander zadel erop (passier, maar hier heb ik met haar al 4x mee gereden), dit waren ong de eerste 15/20 min van het rijden( o zoo leuk lege accu
) EN ik heb haar nog maar 3 weken..Zelf ben ik zeer tevreden over haar, maarja wat moet je anders als trotse eigenaresse:D
Ik zou graag van je willen weten hoe ik verder met haar kom, of je haar wel in de dressuur ziet uitbreken (ik wil graag wedstrijden gaan rijden met haar, maar ik moet er wel klaar voor zijn,,,) en ja of je ons een leuke combi vind want zelf moet ik er nog erg aan wennen (20 cm omhoog:O) (misschien kun je me ook uitleggen wanneer een paard een vol papier heeft?, t/m 3 geslachten van
moederskant?) Weet je toevallig ook nog wat leuke oefeningen ,grondwerk die effectief zijn, om de training afwisselend te houden? zelf dacht ik aan een pessoa teugel..
Bedankt voor het lezen!!!
) zij bleef hier wel kalm onder,, alleen ik niet..