Sinds afgelopen dinsdag ben ik in bezit van een nieuw paardje, namelijk een 4,5 jarig klein (1.63?M) schimmel merrietje v. odermus r vv. elcaro,
een super fijn dier waarmee ik al vanaf de eerste ontmoeting echt wat mee had!
Boularouche is een ontzettend brave, lieve, attente en werkwillige merrie, met de nadruk op merrie.

Ik hoop met dit paard heel erg veel plezier te hebben, hier de foto's maar wees alsjeblieft een beetje lief voor ons, dit is de 3de keer dat ik op haar reed thuis en het is allemaal nog best wel wennen!
Mijn punten:
rechtop blijven zitten
benen stil houden (!!!)
handen soms rechterop houden
contact houden (gaat erg goed al zeg ik zelf)
Haar punten (waar ik aan moet sleutelen):
Boula wil heel erg graag met haar neus zowat op haar borst lopen, we zijn erg bezig haar voorwaarts te rijden en om haar hoofd stil te houden, ik heb gisteren les gehad en sinds die les houd ze haar hoofd veel stiller, nu nog een beetje een constantere aanleuning maar daar twijfel ik niet over dat dat niet goed komt.
Ze is gezien haar leeftijd nog een beetje wiebelig met haar voorbenen en ze plakt graag aan de hoefslag en aan je binnenhand
Met de overgangen wil ze nog wel eens een bok geven (stap draf, draf galop) kwestie van wennen
Overige punten (zal er vast een paar vergeten zijn???) ik hoor ze graag!
* Sorry voor de kwaliteit v/d foto's!
1- Poseren, mooie merrie

2- Stappen, is al vrij constant geworden, mag wel wat trotser zitten

3- Mevrouw zag hier iets, ha ha ha

4- Ik vind het beeld iets te kort........

5- Van hand veranderen, doet ze heel erg braaf

6- Rechtop zitten, en ik weet dat ze meer over de rug mag

7- Galoperen, vind ze lastig met name in het begin, ze valt uit elkaar, wil harder en wil graag diep lopen

8- Al iets beter, nu nog de puntjes op de i zetten en dieper gaan zitten

9- Een beetje een raar galop moment, ze voelt hier wel ongecontroleerd aan maar wel (te?) goed over de rug

- uiteraard hebben we tussendoor even gestapt -
10- Fijn galopbeeld, rechts is haar fijnere hand!

11- Fijne draf

12- Idem dito, ben blij met dit plaatje!

13- Spoortje col!!!

14- Uitdraven, geleidelijke lange teugel, ze kruipt er dan zo erg achter dat ze gewoon echt letterlijk onderuit viel! een groot oefenpunt dus...

15- Gek ding!

16- En toen was ze klaar! Braaf peerdie.
http://i55.tinypic.com/2heaafk.jpg
17- Moe lief hoofdje!
http://i52.tinypic.com/333ir2a.jpg
En voor de liefhebbers een filmpje van het rijden! -echt de moete waard om te kijken

*KLIK*
Wees ajb wel een beetje lief voor ons, we zijn pas sinds nog maar heel kort een combinatie.

Jullie komen er wel .