Eerst wil ik jullie alvast bedanken voor het bekijken van dit topic!
ten tweede wil ik graag even de aandacht voor het volgende:
anderhalf jaar geleden heb ik een scooterongeluk gehad, daarbij had ik een bot in mijn voet verbrijzeld.
gelukkig hebben de doktoren dat weten te repareren en ben ik nu al sinds 3 kwart jaar in staat om zelf te lopen zonder hulpmiddelen!
ook kan ik sinds een paar maanden weer op paard! daar ben ik de artsen dus zeeeer dankbaar voor!
ik wil jullie dus vragen om bij de volgende foto's, mij niet te hard af te rekenen op mijn houding, er is namelijk wel het een en ander op aan te merken denk ik, het gaat mij vooral om mijn linkerbeen/voet.
de rare houding is om deze te ontzien.
Dan nu het paard:
Haar naam is Ondata en is een nakomeling van Damiro B x Ramiro Z.
We starten L1 dressuur en wij hebben ons ingeschreven voor komend weekend voor een wedstrijd. Dit omdat we de routine van het wedstrijdrijden weer op willen pakken.
We zijn sinds anderhalve maand weer serieus aan het trainen en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
mijn eigen commentaar:
Het paard mag haar hoofd iets meer zelf gaan dragen en het neusje mag er iets meer uit. Over mijn eigen houding heb ik nog wel aan te merken dat mijn handen iets hoger mogen en soms wat meer bij elkaar.
verdere tips zijn zeker welkom!
de foto's zijn genomen vanuit een filmpje dus niet allemaal even duidelijk..
sorry daarvoor.

deze is omdat ik zo gek op d'r ben!

alle reacties zijn welkom!