Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SofieHavan schreef:De proeven zijn anders héEn momenteel kunnen we in het wintercriterium geen wp's halen maar rijden we voor selectie in de overkamping. De eindplaats in de finale bepaald hoeveel wp's je krijgt. Wij krijgen wp's volgens het aantal deelnemers en de behaalde plaats en niet volgens de punten.
Dressage_M schreef:Voor wat meer toestaan, dan zul je zien dat de overgangen veel netter verlopen. Je bent haar op deze manier alleen maar aan het tegenwerken. Daarnaast loopt ze vaak over de buitenschouder weg, dus buitenbeen eraan houden. En denk erom tenen naar binnen!
Succes!
maar je kan inderdaad zien dat ze lossigheid mist in haar lijf omdat ik haar tegenwerk... 

Had je genoeg kunnen losrijden? Of maakt dat geen verschil? Dan kan er mss al wat spanning uit. Conditie heeft die toch genoeg neem ik aan?
Als je zover krijgt dat je ze beetje rond in kunt galopperen, dat ze die rug lost en meer sprong neemt, kom je al een heel eind denk ik.
en dan zijn we met twee gespannen