Leuk dat jullie mijn 1e rijtopic even willen lezen/bekijken!
Eerst even wat extra info over Minou van de Beekhoeve:
* Merrie
* 3,5 jaar ong ( word in april 4)
* Is sinds juni onder het zadel
* 2e keer op vreemd terrein ( is ook al een keer mee op keuring geweest, maar daar was ze enorm druk)
* Ik rijd haar nu 2 maanden.
Gister had ik mijn 1e officiële wedstrijd in Lelystad met Minou. Bij het inrijden was alles eng! De spiegels, de wind die overal te horen was en de balken langs de kant. Maar gelukkig waren we er op tijd. Dus ik kon rustig aan doen en haar overal aan laten wennen. Deze wedstrijd was ten slotte ook puur voor de ervaring.
In het begin was ze heel rennerig en kijkerig, maar na verloop van tijd begon ze wat meer te ontspannen en liep ze naar mijn idee lekker. Iets wat ik heel knap vond, want ze heeft nog maar sinds 1 week het ontspannen lopen onder de knie. Eerst was het kop en in de lucht en gaan. Toen ik eenmaal de ring in ging, was ze weer wat gespannen en begon ze te hinniken omdat ze alleen was. Maar toch kon ik haar wel redelijk rond sturen. Dus was zeer tevreden!
Het kon echt veeel erger! Mijn eigen commentaar op de foto's is benen wat meer naar achteren leggen ( Bij 1 foto steek ik ze naar voren). En voor me kijken. Vergeet ik nog welleens
Nou hier de foto's! 
Inrijden

Inrijden

In de ring, ik was heel geconcentreerd haha. Is aan mn gezicht te zien.

In de ring. Trots op die knappe merrie!

In de ring.

En afgroeten!

Het zou leuk zijn als je een berichtje achter liet!