Wat denken jullie kan ik een officiele wedstrijd gaan proberen?
Eerst maar de foto's waar ik denk dat kan vast beter onderaan nog een paar foto's waar ik denk dat het best goed gaat:

De mooie plaatjes:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind zeker dat jullie er klaar voor zijn
Ga fijn je startkaart aanvragen
! 

! let alleen wel op je handen hou ze bij elkaar doe ze wat naar voor en hou ze een klein beetje hooger dwing hem niet om naar beneden te rijden. op de eerste foto loopt ie mede daar door nog al op de voor hand en hou je hakken laag.
komt vast goed
Opaal77 schreef:Ik was 1e en 2e (maar we waren met niet zo veel deelnemers) dus helemaal blij
De achterhand ben ik mee bezig maar dat wisselt nogal ik zal inderdaad meer overgangen gaan oefenen.
Ik ga maar eens achter een startkaart aan als ik jullie reacties zo lees. Bedankt had even een zetje nodig.
@lindadegreef: Mijn zadel zit fijn alleen lijk ik meer kont te hebben op de foto door mijn jasje (volgens zadelpasser en instructeur zit het prima).

Opaal77 schreef:Ik was 1e en 2e (maar we waren met niet zo veel deelnemers) dus helemaal blij
De achterhand ben ik mee bezig maar dat wisselt nogal ik zal inderdaad meer overgangen gaan oefenen.
Ik ga maar eens achter een startkaart aan als ik jullie reacties zo lees. Bedankt had even een zetje nodig.
@lindadegreef: Mijn zadel zit fijn alleen lijk ik meer kont te hebben op de foto door mijn jasje (volgens zadelpasser en instructeur zit het prima).

Je handen meer dragen, en je hakken meer uitdrukken en je tenen naar binnen draaien.