mang schreef:ik zou zelf niet zoiets in elkaar gaan knutselen.
je hebt hier op bokt voor 15 euro gewoon een pessoa hoor

gewoon even zoeken.
Okee, ik zal het even met mijn ouders overleggen en dan misschien kijken of ik er 1 kan vinden
Lotte1990 schreef:Heb gezocht op 'achterhand sterker' in Rijtechnisch. En als je dan onderaan invult dat je de resultaten per topic wil zien en niet per reactie kun je heel snel zoeken..
Weet ik ook weer dat er andere zoekopties zijn dan daar rechtsboven, dankjewel! 
Unicyn schreef:Een goede oefening kan ook zijn in- uitjes springen, maar weet niet of je van het springen bent? gewoon maar 3 of 4 achter elkaar, lekker laag en dat een paar keer doen. Niet te vaak achter elkaar.
Verder kan je ook op een volte alleen de achterhand naar buiten drukken kunnen proberen. Op deze manier zet je het binnenachterbeen onder de massa, en wordt deze getraind. Dus een soort naar buiten wijken op de volte, maar dan alleen met de achterhand, en de voorhand op de kleine volte houden. Niet teveel ineens!
In de bak waar ik rij hebben ze helaas geen springmateriaal, alleen van die fruitboompaaltjes.. Heb trouwens ook geen idee wat in en uitjes zijn?
Dat van die volte zal ik eens gaan proberen, langzaam beginnen natuurlijk, anders staat meneer de dag daarna met spierpijn