Iemand die mij misschien hiermee een beetje kan helpen?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iemand die mij misschien hiermee een beetje kan helpen??
Ja die weet er vast wel wat op maar ik durf er niet meer op dat is het grote probleem..
midgie schreef:Miss van af de grond het vertrouwen weer opbouwen, dus begin eens met los en grondwerk, longere dubbelen lijnen,
Kijk eens op de site van jannadevries.nl, zij komt uit Den Haag miss kan zij jou weer richting het rijden helpen.
ik ben zo gek op haar en wil haar echt niet kwijt maar ik vind dit ook zielig. We hebben maar 1 paddock op stal waar ze los mogen staan en longeren maar dat gaat nu ook niet want die ligt onderwater dus alleen losgooien kan maarja dan staat ze oook alleen stil en als ik met haar ga stappen vliegt en springt ze ook alle kanten op.. Terwijl ik echt alles voor haar zou willen doen maar het gewoon niet kan..
ik heb het niet helemaal goed omstreven in mijn vorige post want ze vertrouwt mij wel maar ze gaat gewoon gek doen weg springen en dat soort dingen gewoon omdat ze druk is. En wat ze ernaast doet doet ze erop hetzelfde.