Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zag er ook leuk uit
Idd niet meer met gympjes rijden
En wat een leukerdje zeg
Probeer niet naar beneden te kijken maar voor je
En idd wat meer contact met je teugels
Geweldige.. (ijslander ofzo? weet niet, je hebt een ijslands zadel geloof ik
)
Horsk schreef:Zulke paarden zijn totaal niet mijn type, maar Angel valt mij wel in de smaak!
Angel wordt soms erg strak in haar bovenlijn, probeer haar nog wat losser te rijden. Je bent heel vriendelijk (hartstikke super!), maar je mag er net wat meer aanzitten lijkt het zo.
Galop lijkt me enrom krachtig, maar erg snel en niet afgemaakt. Ze heeft een heel mooi achterbeen in galop, maar omdat het zo snel gaat, kan ze het aan de voorkant niet afmaken. Je zal een verhouding moeten zoeken tussen krachtig en gecontroleerd.
Middendraf ziet er goed uit, maar soms spoort ze niet. Op foto 9 is dat te zien, houd dat in de gaten.
. Nu nog ff die power in gecontroleerd zoeken, heb je geljik in.Shinedown schreef:Horsk schreef:Zulke paarden zijn totaal niet mijn type, maar Angel valt mij wel in de smaak!
Angel wordt soms erg strak in haar bovenlijn, probeer haar nog wat losser te rijden. Je bent heel vriendelijk (hartstikke super!), maar je mag er net wat meer aanzitten lijkt het zo.
Galop lijkt me enrom krachtig, maar erg snel en niet afgemaakt. Ze heeft een heel mooi achterbeen in galop, maar omdat het zo snel gaat, kan ze het aan de voorkant niet afmaken. Je zal een verhouding moeten zoeken tussen krachtig en gecontroleerd.
Middendraf ziet er goed uit, maar soms spoort ze niet. Op foto 9 is dat te zien, houd dat in de gaten.
Ze was stijver dan normaal inderdaad. Heb haar wegens het weer niet meer zo vaak kunnen rijden en dat was wel te merken opzich.
Galop was super krachtig vandaag ja, ze had nogal veel power en moest al haar energie van de laatste tijd even kwijt haha. Nu nog ff die power in gecontroleerd zoeken, heb je geljik in.
Hoe bedoel je precies met dat ze niet spoort? Dat snap ik even niet ^^.
ZusJacobs schreef:Ik denk dat ze bedoeld dat ze niet goed in de sporen loopt. In draf moeten de benen schuin gelijk lopen. Dus RV/LA en LV/RA. Al kan ik het niet helemaal zien wat er mis mee is, behalve dat ze nog op de voorhand loopt. Je hebt Angel echt goed aan het lopen! En ondanks dat ze soms te diep wilt (wat imo beter is dan sterre kijken) is ze echt enorm vooruit gegaan (jullie dan!). heerlijke plaatjes, ben benieuwd naar meer!
. 
.
. 

Verder ziet het er prima uit, lekker zo dooroefenen, dan komt het helemaal goed!
. Ik moet eigelijk een keer gaatjes bij laten maken.
.
!