Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) is het erg fijn als er begeleiding is, die ziet wanneer de reactie goed is en wanneer niet (en je het dus nogmaals moet doen). Langzaamaan ga je zo het gevoel herkennen en word je hier steeds zelfstandiger in. Je hebt 2x per week les, dus dat moet zeker goedkomen.
Daarnaast geef je aan dat ze de ene dag op de linkerhand niet goed liep en de volgende dag op de andere hand
) op mijn linkerbeen te laten reageren. KBTP schreef:Een paard loopt niet altijd teugelkreupel als een reactie op de ruiter hoor!
Ik heb een paard gereden die zodra ik inzet maakte op zwaardere oefeningen te gaan rijden zij teugelkreupel ging lopen, puur omdat ze van haar andere bijrijdster dan kon stoppen.Ze wist het dus goed te misbruiken!
geerke schreef:KBTP schreef:Een paard loopt niet altijd teugelkreupel als een reactie op de ruiter hoor!
Ik heb een paard gereden die zodra ik inzet maakte op zwaardere oefeningen te gaan rijden zij teugelkreupel ging lopen, puur omdat ze van haar andere bijrijdster dan kon stoppen.Ze wist het dus goed te misbruiken!
tja,daar geloof ik dus niet in....een paard is niet zo uitgekookt als een mens.
Ze deed het namelijk niet als ik haar alleen een maand lang reed, maar zodra die ander erbij kwam rijden was het kwaaltje er weer.
Je moet alleen s zo af en toe 't paard ook de kans ertoe geven verzet te tonen en uitgekookt te zijn.