Regelmatig verbaas ik me over hoe Andrew veranderd is in de loop der jaren. Vooral sinds hij echt van mij is en veel op de wei staat, goede brok krijgt en echt getraind wordt, is hij, in mijn ogen (en die van zijn verzorgster) steeds mooier geworden...
Ik ben benieuwd wat jullie vinden! (voor zover dat van deze foto's te beoordelen is natuurlijk
)Negen jaar Andrew

Dit is Andrew dus toen hij nog net geen drie was, bereden door de vorige eigenaar
Ongeveer februari/ maart '94. Te vroeg ingereden dus
(niet zo'n mooie foto, maar was in de winter en erg klein van formaat)
De volgende foto is gemaakt in januari '95, toen ik hem net een paar maanden verzorgde. Hij had me een half uur daarvoor in de modder gegooid omdat hij niet door de modder wilde, vandaar dat ik geen rijkleding aan had

Hier twee foto's van maart '98. Moet er eerlijk bijzeggen dat hij er in de winter ook minder uit ziet dan 's zomers hoor

September 1999 2 maanden voor ik hem over kocht. Let op de staart: zomereczeem! En een hele hoge schoft en onbespierde bovenhals (en wel een onderhals...
)
april 2000 met zijn eerste nieuwe verzorgster naast mij als eigenaar
Hij staat nu bij stal Huisman sinds november 1999.
Zomer 2001:

mei/juli 2002: we staan nu in de Wilgen bij een hobbyboer...
Lekker dag en nacht in het land, met eczeemdeken op! Ik vind hem er hier prachtig uitzien

Dit is Andrew in mei 2003 met zijn verzorgster tijdens een les...

En de laatsten, van 2 augustus tijdens een onderlinge wedstrijd...
en eczeemplek vrij

Volgens mij is het onderhalsje er in elk geval al aardig af

Wat vinden jullie?

Bij de vorige eigenaren werd hij op zich wel goed verzorgd, maar hij kreeg geen brok en stond altijd in een paddock en leefde op hooi/kuil en schillen, wortels, brood en appels en heel af en toe als hij niet lekker in zijn vel zat een vitaminekuur... 's zomers stond hij af en toe op de wei. eerst achter huis, maar dat mochten ze niet meer gebruiken (werd op gebouwd) en als ze op vakantie gingen soms bij een bevriende boer in het land. Daar knapte hij altijd enorm van op!!!