Comtesse is in juli zadelmak gemaakt en daarna de wei weer in gegaan tot oktober. Op dit moment ben ik 3 weekjes met haar bezig en veel meer als zadelmak is ze dus niet. Ik rij haar 3 keer in de week en doe alles heel rustig aan. Ik vind het belangrijk dat ze goed aan mijn been reageert en op haar eigen benen loopt. Geen gepluk aan haar hoofd en aan mijn zit terugkomen.. Ik denk dat ik op dit moment best al iets meer van haar zou kunnen vragen, maar we hebben dus geen haast.. En hier mogen jullie je meningen/adviezen dan ook graag over geven..
Comtesse staat op dit moment nog in een groot groepshok met 6 andere paarden.. Mensen die mij kennen weten dat ik van verzorgde paarden hou, maar ook van blije paarden. Ze zit er dus niet tip-top uit, maar staat alle dagen nog lekker in de wei en 's nachts met haar vrienden op stal.. En we zeggen maar zo "Een klei-paard is een blij paard". Graag dus geen commentaar over haar vieze staart..

Kleine paardjes worden groot..

Koppie

Stap rechtsom

Draf linksom

Whaaaah, spoken!!

Draf linksom

Stap linksom

Braaf dier (L)
En nog een filmpje
Maar dat is de enige Radisson die ik naast deze ken, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar Comtesse is idd een slank type met enorm lange beentjes, maar wel een vol buikje.. Ze is trouwens 1.75 al, dus al aardig aan de maat..