Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lindar1985 schreef:klinkt voor mij wel een beetje bekend, dus ik blijf deze discussie even volgen..
Ik kan je niet echt tips geven, maar bij mij is het al wel iets beter geworden door veel buiten de bak te rijden, is leuk voor je paard en je kan conditie op bouwen.
boku schreef:en ze kan over de afsluiting van de buitenpiste springen vanuit stilstand..(heb ik een keer meegemaakt toen ik haar los liet en zo achter haar liep met de zweep om haar toch maar in die gallop te krijgen :p wil ze gras eten, kom ik natuurlijk aangerend met m'n zweep, springt ze gewoon over die afsluiting heen? 1m30.. ze is natuurlijk zelf wel heel groot maat dat vond ik tochwel hééél bizar bizar :p) ze was natuurlijk met haar benen tegen de afsluiting gebotst. heb toen alweer de DA laten komen om zeker te zijn dat ze er niets aan over gehouden had, en die bevestigde nogmaals dat er niets mis is buiten het tekort aan spiermassa
sabine1985 schreef:boku schreef:en ze kan over de afsluiting van de buitenpiste springen vanuit stilstand..(heb ik een keer meegemaakt toen ik haar los liet en zo achter haar liep met de zweep om haar toch maar in die gallop te krijgen :p wil ze gras eten, kom ik natuurlijk aangerend met m'n zweep, springt ze gewoon over die afsluiting heen? 1m30.. ze is natuurlijk zelf wel heel groot maat dat vond ik tochwel hééél bizar bizar :p) ze was natuurlijk met haar benen tegen de afsluiting gebotst. heb toen alweer de DA laten komen om zeker te zijn dat ze er niets aan over gehouden had, en die bevestigde nogmaals dat er niets mis is buiten het tekort aan spiermassa
Jeetje deze moet je me echt ff uitleggen hoor TS?