Ik zit even op een moment dat ik het even niet meer weet.
Ik hoor van die dat ik dat moet doen, en van een ander moet ik dat doen..
Ik heb mijn paard inmiddels al bijna 11 maanden en we gaan weinig vooruit.
de ene dag gaat het super en de meeste dagen gaat het niet goed..
Ik heb de laatste tijd ook zoeits gehad van ik heb helemaal geen zin meer om te rijden..het gaat niet meer.
Nou heb ik dinsdag les gehad en is me instructeur op me paard gestapt.. daarna ging ik er op en het ging aardig goed.
gister weer even gereden voor mezelf en ik had haar aardig goed aan het lopen voor mijn idee.
Nu dacht ik misschien is het een goed idee om haar naar een trainingsstal te doen en dat ze een tijdje wordt doorgereden.. en ook de combinatie met mij kan worden vebeterd daar.
Net gebeld met mijn instructeur en hij weet niet of het nou wel zo'n goed idee is omdat te doen. Het is een goed adres zegt hij maar of me paard er beter van wordt weet hij niet zo goed. Hij zegt dat ik ook verder geschoold moet worden maar hoe op een paard waarmee het niet helemaal lekker loopt?
Er was een soort van last van me schouders gevallen van misschien is dit de oplossing want ik heb zelfs aan verkoop gedacht.. misschien is dit niet het juiste paard voor mij.
Maar nu weet ik niet meer zo goed wat ik moet doen..
Hebben jullie tips, ideeen, ervaringen die jullie kunnen delen?
Alvast bedankt!
Jij moet gelukkig zijn met je paard en andersom..hoe is die verstandhouding op de grond? Ik heb mijn paard nu ook een kleine 11maand en wij klikken vanaf moment 1 en onze band wordt iedere dag sterker, dat gevoel is uniek en het is zo zonde als je dat niet hebt..