Ze geeft haar paard toch niet de schuld?
Ze zegt duidelijk in de openingspost: wil weten wat IK fout doe.
In ieder geval...Als je aan je instructeur twijfeld zou ik indd een andere nemen...
Maar het komt vast wel goed!
midgie schreef:Op wie ben je nu boos, op de pony , jezelf of je instructeur?
Ik zou het op mezelf zijn, de pony kan er niks aan doen en je instructeur mis wel , maar neem jij alles aan wat hij zegt of lees jezelf daarbij ook de theorie nog , als het een goeie instructeur zou zijn zou hij het idd erbij moeten kunnen vertellen waarom je pony er achter duikt.
Maar de instructeur heeft hier idd ook wel een fout gemaakt, maar de grootste fout ligt toch bij jou , jij moet leren hoe je je paard traint op een goeie manier en daar moet je niet elke week les voor hebben maar daar moet je jezelf in ontwikkelen .
Dus ga zelf eens op onderzoek uit en leer wat je er aan kan doen, dus leer de techniek , theoretisch en praktisch .
Want helaas op wedstrijd zie je vaak(bijna altijd) dingen gebeuren waar altijd het paard de schuld van krijgt, maar ik zie nooit een instructeur een lesklant in mekaar slaan met een zweep of met zijn benen de ruiter flink in zijn ribben kast trappen, terwijl de fout echt bij de ruiter ligt.
Maar ja de frustratie moet ergens heen en helaas komt die bij het paard terecht en het arme dier accepteert het vaak ook nog en het ergste is dat als het paard het accepteer je er donder op kan zeggen dat het het gedrag van de ruiter vaker voor komt, want een paard schikt zich vaak in zijn lot helaas