2 weken terug hadden we ons M2 debuut, Hierbij hadden we 2 keer 171 punten. vorig weekend reden we dan onze eerste winstpunt in de M2! Vandaag hadden we selecties in Warga voor het FK. Hierbij was Zander super los en zoals altijd hartstikke braaf. Ik ging met het gevoel dat het gewoon een wedstrijd was, maar nu we zijn geeindigd op de 4e plaats met 184 punten word het toch wel spannend. Misschien toch nog deelname aan de kampioenschappen?
We hadden niemand mee om te filmen dus hebben we de camera op de bakrand gezet. 100% stil beeld dus! alleen zie je helaas sommige dingetjes niet zoals travers op de rechterhand enzo omdat die hoekjes missen en het is soms wat ver weg.
Over de proef:
Meneer was fijn aan de hulpen. de enige grove fouten werden gemaakt bij de gebroken lijn in galop. Ik reed ze beide keren te scherp waardoor hij oversprong. Hier moeten we nog even aan werken dus. en de middendraf... hij heeft een hele mooie middendraf alleen kan ik het op één of andere manier er nooit uitrijden in de proef! erg vervelend dus want hier worden heel wat puntjes mee vergooid..
Ik ben aan de hand van het vorige topic heel veel met de tips bezig geweest, en ik zie wel vooruitgang!
ohjah het viel me nu ook op dat ik mijn tenen wel eens even wat naar binnen moet draaien!
Genoeg gekletst, Bekijk het filmpje maar even!
Houd wel in het achterhoofd tijdens het geven van commentaar dat we pas eind 2011 Z1 gaan starten dus we doen het rustig aan en we willen alles gewoon nog veel beter gaan doen
Ter vergelijking heb ik het vorige filmpje ook weer even openbaar gemaakt!Hou je commentaar nogmaals netjes en niet alleen de boel lopenafkraken ofzo, da's geen motivatie

28 November in Haskerhorne 171 punten
11 December in Warga 184 punten