de rechterhand wordt moeilijk. Het is allebei niet onze favoriete kant dat geef ik eerlijk toe. En het ligt denk ik ook heel weinig aan haar maar meer aan mij. De rechterhand gaat steeds slechter en we beginnen allebei meer spanning te krijgen.. wat moet ik hier mee doen? nog meer aan die hand oefenen?
ik heb privé les, 1 x in de 2 week. Ze geeft ontzettend super les! Maar helaas is de bak hier en daar ( bij mijn lesgeefster) ook niet goed dus moeten we een nieuwe oplossing bedenken. Nu rijd ik op de manege. ook met longeren kun je bij haar zien dat ze het moeilijk vind. wat kan ik hier mee doen?
Als ik les heb gehad dan is het weer een klein beetje over maar het begint steeds erger en erger te worden.
zaterdag onze eerste officieële wedstrijd gehad. En daar werd ook gezegd te veel spanning. schrok ook van die kan van een bord. die andere kant was er niks aan de hand. toch met 170 punten het proefje gereden.
ik hoor graag tips!
werkt meestal goed
Ik dacht aan Zevenhuizen, Zuid-Holland. Maar voor instructie zou je rond kunnen kijken op bokt misschien?