Mijn pony zara is 6 bijna 7 jaar oud en sinds kort (ongeveer 3 maanden misshcien iets langer) ben ik met haar aan het springen. Ze is 1,42 hoog, maar ik als 19 jarige kan er nog goed op
. Ik heb nu een aantal keer 4 x dacht ik springles gehad en dat doet ze eigelijk heel goed, alleen vind ze nieuwe hindernissen altijd 1 keer eng
. En ik heb nu 1 keer een oefenwedstrijdje in schijndel gereden wat ze ook heel goed deed (foutloos en 57 sec.) ik heb haar zelf ingereden toen ze 3 jaar oud was, wel met hulp want echt heel makkelijk was ze niet. Nu rijd ik haar veel meer en doet ze het heel goed. Ook op mijn eigen houding moet ik letten, ook met springen maar het gaat goed vooruit
. Ik heb vandaag wat foto's gemaakt van springen , alleen was het jammer genoeg al wel donker. Dus de foto's zijn niet super. Maar ik ga wel deze week of volgende week nieuwe foto's maken als het wel licht is
. Ik vind het wel jammer dat ik te oud ben want anders zou ik zo wedstrijd gaan springen, ik heb ook wat foto's van een meisje die haar wel uit wil brengen met springen , en ze sprong er vandaag de eerste keer mee wat heel goed ging. En dat terwijl ze er pas 2 keer op heeft gezeten. En zara behoorlijk moeilijk is bij andere mensen, ging het echt super
.Alleen was ze vandaag wel wat drukker.(sneller voor en na de sprong)En nu maar over op de foto's
owja even tussen haakjes het zadel past niet echt , hij glijd naar voren, maar die gaat van de week weg en ik koop dan een echt springzadel (die wel past)!!een stijltje
oxer , boven de sprong , alleen zit ik te recht (ik moet rechter blijven omdat ik vaak te veel naar voren ga zitten)

ik zit heel stom

foto van achter, (sorry dat die zo onduidelijk is)

in de sprong

ik vind hem wel leuk

en toen uitstappen

en dat waren ze , tips enzov. altijd welkom
vind ze zo irritant zitten
. ja ik merkte zelf ook zegmaar als ze afzetten ging ik meenaar voren maar zodra ze boven de sprong was was ik zegmaar te laat en te rechtop, ofja gwn helemaal rechtop en achter het zadel. ik hoop dat als ik een passend zadel heb dat ook wel beter word.
, lage sprong haald niks uit en ze moet leren in gallop er over heen te gaan dus een draf balk ervoor is dus ook geen optie ja ff in het begin ja maar daarna haal ik die weg. en nogmaals mijn pony doet het super goed ik alleen niet dus waarom zou ik het dan voor haar moeilijker en lager gaan maken als het aan mij ligt