Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nog niemand die me er op gewezen heeft, maar ik heb constant het gevoel dat mijn ene beugel langer is dan de andere. Ze zitten op dezelfde gaatjes, als ik ervoor sta dan lijken ze gelijk te hangen en als ik de beugels van plaats wissel maakt geen verschil.

. Maar dat heb ik al jaren en ik heb nog nooit last gehad van scheefzitten.... 
tessa_brian schreef:Voor mijn gevoel zit ik gewoon rechtop. Als ik heel bewust erop let van voel ik wel dat er op mijn rechter zitbeen knobbel veel meer druk zit dan op de linker maar toch voelt het niet als scheefzitten.
Ga elke keer als je bijvoorbeeld bij A komt eens na of je nog evenveel druk hebt op je beide zitbeenknobbels en zo niet, herstel dat. Dat je voor je gevoel dan scheef zit, is logisch, want dat is de houding die je jezelf hebt aangeleerd. Dus in jouw geval is 'scheef zitten' goed. Vraag dan eens aan iemand in de bak of je goed zit en probeer het gevoel dat je dan hebt te onthouden.
.
.
. Maar heb mijn beugels wel gewoon op gelijke lengte en goed lang.
En met rijden werd ik er ook vaak op gewezen, maar zelf voelde het gewoon recht waardoor ik mezelf ook niet goed kon corrigeren.