Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SaRaaHx_ schreef:lauraamuis schreef:ja het buitenbeen, op het begin had ik er zelf ook altijd moeite mee maar nu gaat het eigenlijk vanzelf..
dus wanneer het binnenbeen op de grond komt, moet je eigenlijk zitten en wanneer het buitenbeen op de grond komt, moet je rechtstaan?
SaRaaHx_ schreef:lauraamuis schreef:ja het buitenbeen, op het begin had ik er zelf ook altijd moeite mee maar nu gaat het eigenlijk vanzelf..
dus wanneer het binnenbeen op de grond komt, moet je eigenlijk zitten en wanneer het buitenbeen op de grond komt, moet je rechtstaan?
Shanna schreef:Ik vind het erg leuk bedacht van die benen, maar als ik aan het rijden ben zie ik het echt niet!
Ik ben daar echt blind voor lijkt het wel.
Ik doe het puur op gevoel, de ''kant'' die het minst schommelt bij twijfel, die ga ik lichtrijden
)Shanna schreef:Ik vind het erg leuk bedacht van die benen, maar als ik aan het rijden ben zie ik het echt niet!
Ik doe het puur op gevoel, de ''kant'' die het minst schommelt bij twijfel, die ga ik lichtrijden
Bzoem schreef:Shanna schreef:Ik vind het erg leuk bedacht van die benen, maar als ik aan het rijden ben zie ik het echt niet!
Je ziet de schouders toch wel bewegen? (naar beneden kijken?)
Als je dan gaat tellen kom je ook een heel eind. 1-2-1-2.. 1 is als de buitenschouder naar voren gaat, 2 is als die weer naar achter gaat (en de binnenschouder dus naar voren). En dat tellen houd je vast en dan ga je controleren of je op de 1 staat.. en op de 2 zit.
Dat gevoel werkt meestal ook wel als je weet hoe je paard voelt idd, maar op een rechte lijn zou dat bijna niet uit mogen maken toch?
Searcher schreef:Precies andersom.
Je 'ontlast' zeg maar het binnenbeen, dus moet je staan als die op de grond komt. Binnenschouder gaat dan naar achteren, buitenschouder gaat dan naar voren. Dus buitenschouder naar voren is omhoog.
whaha maar mijn nichtje kijkt na het binnen been
of ze het zo geleerd heeft geen idee ze is een appart geval