Voor de jury konden ze dus ook niet even rustig opstellen.... was eigenlijk best wel een ramp maargoed we hebben t overleefd
Op de foto's ziet het er eigenlijk nog best wel braaf uit allemaal maar zowel Mirei als Lent hebben echt geen seconde stil gestaan als ze moesten opstellen voor de jury 
Maargoed, hier de foto's

Zo stonden ze t rustigst... zij aan zij
gezellig samen tzelfde grassprietje proberen te pakken

je kin op elkaars kont laten rusten...

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/74305/incoming/aMireille(4).JPG[/img]
De rust was over zodra je ze dus uit elkaar haalde.... en dat moest al snel want Lent moest om ongeveer 9 uur gekeurd worden voor opname in het keurstamboek.
*hinnik hinnik draai draai* Maar zoals ik al zei ziet t er op de foto's op de een of andere manier heel rustig uit
En rond 3 uur begon onze rubriek (8jarige merries) voor de premiekeuring
Gelukkig ging het stukje stappen en draven wel goed

En weer opstellen
*actiefoto
*Let niet op mijn hoofd
De jury deed er nogal lang over om iets op te schrijven dus ik stond daar echt te wachten tot ik eindelijk de ring uit zou mogen 
Meteen daarna moest Mirei de ring in
*hinnik*
ik wil niet stilstaan!@#$
Bij Mirei ging het stappen wel goed alleen had ze niet zo'n zin om te draven dus de eerste helft van t rondje ging in een slakkentempo met dr hoofd zo hoog mogelijk in de lucht......

En weer opstellen
Toen de prijsuitreiking: Mirei heeft een 2A premie (en dat terwijl ze vorig jaar een 1B premie had gehaald......... maarja 2A is ook leuk
)En Lent.... *tromgeroffel*...... had een 1B premie

Met Lent moesten we dus ook nog meelopen met het kampioenschap maar we waren een van die eersten die de ring uit werden gestuurd
Maakt niet uit, ik was allang trots *big smile*
Danielle 
!! 
Je had hem naar haar moeten zien gluren