Het was wonder boven wonder de hele dag droog gebleven (gelukkig ook maar), dus het was goed uit te houden.
Wietzes fokker liep ook rond, na een hele tijd zoeken had iemand anders hem voor ons aangewezen
Hij moest natuurlijk even Wietze zien (hij had al tegen iemand gezegd dat hij benieuwd naar hem was). Hij vertelde dat hij hem had gecastreerd omdat hij te zwaar dreigde te worden van voren, maar dat vond hij nu helemaal niet meer
(na Wietze gepest te hebben toen hij aan het grazen was, hij moest helemaal z'n hoofd omhoog doen *aaah, gossie*
) Ook was Wiets een stuk gegroeid sinds hij hem voor het laatst had gezien (3 jaar denk ik), hij vond hem eigenlijk een perfect maatje hebben zo. Hij had ook een zeldzaam mooie kleur
Achteraf heeft hij er wel spijt van dat hij hem niet naar de hengstenkeuring heeft gebracht als hij ziet hoe hij is uitgegroeid.
Tja, dat is altijd leuk om te horen he
*trots*
De ruinenrubriek was een stuk beter van kwaliteit (vond ik) dan vorig jaar, ook waren er 2x zoveel ruinen. We stonden te wachten en er kwamen steeds meer leuke ruinen aanslepen. Echt goed voor je zenuwen was dat niet (en Wiets moest al helemaal als laatste)
Samen met het feit dat ze veel strenger zijn geworden..... En de jury keek erg verveeld toen Wiets langskwam 
Maar Wiets deed het toch goed en hij werd 3e van de 8 met een eerste premie
. Alleen de eerste 3 hadden een 1e premie, de rest had een 2e premie.Alle foto's (behalve de laatste) zijn door Amy gemaakt
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/25037/incoming/keur1(1).jpg[/img]
Op het losstapterrein (hij was er echt een draak, ook al zie je dat hier niet
Gelukkig gedroeg hij zich in de ring)

Na een tijd wachten (we waren er weer veel te vroeg, ook moesten we al heel vroeg naar het voor opstelterrein) werd Wiets het toch wel erg zat
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/25037/incoming/keur4(1).jpg[/img]
Wietze: "Ben ik niet leuk"

Stappen, kijk die mensen, ze kijken allemaal naar de haflinger van 1.60

Drafje

Bochtje

De opstelling, Wiets is het derde kontje van rechts

Thuis trots met z'n 1e premie
Ook hebben we nog naar Mireille en Lente van dagami gekeken, maar die zal zelf haar resultaten er nog wel opzetten denk ik
(ze zal jullie nog verbazen
)
! Wietze was net zoals vorig jaar volgens de jury een van de mooiste, daar ben ik het zeker mee eens
.
!