Pascal is 1 van mijn bijrijdpaardjes en mijn zus was zo lief om foto's te trekken (:
( cap is eigen keus)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Commentaar mag, maar hou het vriendelijk want het was de eerste keer dat ik op hem reed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ellen_WB schreef:Ik had mijn zweep er ook bij, maar daar reageerde die niet op (:
Hij zal dan vanzelf meer dragen en van achter naar voren lopen.__Nicky schreef:Ellen_WB schreef:Ik had mijn zweep er ook bij, maar daar reageerde die niet op (:
Daar is een spoortje niet voor bedoeld. Die is bedoeld hulpen te verfijnen en niet als drijfmiddel als je paard niet op been of zweep reageerd zoals al werd gezegd. Je kan je paard goed aan het been maken door veel tempowisselingen te rijden zodat ie er plezier in krijgt en lekker voorwaarts wordt. Ik ken het probleem dat ze niet of nauwelijks reageren op been en zweep en dat helpt ontzettend goed bij mijHij zal dan vanzelf meer dragen en van achter naar voren lopen.
Verder leuk paard!

Wietsje92 schreef:Je houding vind ik netjes, maar je sporen vind ik een minder fijn beeld geven.