- Tequila
- 5 jaar
- Pure welsh!
- Ik rij haar ongeveer sinds de zomer.
Tequila doet ontzettend hard haar best, we hebben even een kleine inzinking gehad, maar we zijn er beter uitgekomen! We zijn nu bezig met de aanleuning, in draf en stap verloopt alles (naar mijn denken) vrij goed, galop is waar we momenteel op werken, ze wordt dan vrij sterk op de binnenteugel op rechts, links gaat wel goed. Het valt me nu op dat ik geen foto's van galop.
BTW: ik ben te groot voor haar, maar ik rij haar alleen maar door, ik hoop dat jullie begrijpen dat een kind van 7 een pony niet verder kan doorrijden. (;
En aanschouw nu onze lieve vuile (we zijn daarvoor nog even gaan wandelen, en door de plassen gegaloppeerd want dat vindt ze zo leuk!) kleine pluchebol!
Verbeterpuntjes:
- Naar voren kijken
- Achterhand wat sterker (daar trainen we op!
)1. Haar lieve kleine hoofdje!

2. Dit vindt ik wel een vrij mooi beeld geven (:

3. Iets achter de loodlijn... Maar wel volledig ontspannen over de rug!

4. Dit vind ik een mooie foto!

5. Deze is foto is heel klein, waarom, dat weet ik ook niet, maar ik vindt ze er wel goed op lopen zo te zien.

6. Van hetzelfde.

7. Lieve pony!

8. Had net een tikje met de zweep gegeven

9. In stap!

10. Mijn vriendin (de fotograaf) ging er ook op:

Dat was het!
Let alsjeblieft niet op m'n schoenen want ik vind ze ontzettend goed zitten als ik paardrij
) een zadelpasser langs gekomen, die zei dat het goed lag, omdat ze er vorige keer op bokt ook iets van gezegd hadden. De zadelmaker heeft echter laten zien dat het zadel geen enkele spier 'belemmert' van het goed kunnen bewegen. Er zijn er ondertussen al 3 geweest die zeiden dat het goed lag, misschien toont het raar omdat het een paardenzadel is, maar ik heb nu zelf wel het idee dat het goed ligt hoor (: