Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SharonV schreef:@Tellisto: Er moet altijd iemand bij zijn die hem vasthoud, want ik moet met een opstapje(omgekeerde speciekuip) opstappen, maar door zijn grootte(1.78 meter en 1600 kilo) heeft hij volgens mij niet eens door dat er iemand bij staat.
@eefj33: Ik heb de hoek nog niet geprobeerd, omdat hij kan heel snel draaien en ik vind het ook gevaarlijk voor degene die voor mij moet hangen aan de beugel aan de andere kant, en er staat ook een opstapje naast hem.
SharonV schreef:(.....) Hij probeert alles wat ik vraag zo goed mogelijk uit te voeren. Ik heb alleen zelf het vermoeden dat hij nog nooit in een bak gelopen heeft, alleen buiten. Hij snapt namelijk de zin van de hoeken in niet echt, snijdt alles af en slingert als een gek.
aeolusnr1 schreef:Jij denkt dat het hier om een kleine olifant gaat zeker ??????
Er zijn echt geen paarden die zoveel wegen hoor, echt niet.
De helft is al ruim zwaar hoor.
Hóé stap je op? ik heb is een paard zien flippen op concour, ruiter helemaal over de rooie,stak ze haar teen tussen zn ribben,dan is het niet heel gek als hij wegdraaft,ruiter had het overigens niet eens door